Abstinens

Idag var det exakt en vecka och två dagar sedan som jag lät en godisbit få åka ner i magen. Inget godis, ingen läsk, inga kakor. Det låter kanske inte alls som någon prestation, men för mig är det en evighet. Mitt mål är två veckor! Alltså det här är ingen bantningsgrej, men jag kände mig sugen på godis heela tiden, det var typ som knark nästan (eller jag gissar att det känns så). Jag vill avsockra mig själv ett tag bara :)

Men just nu vore det vääldigt gott med lite choklad...

image134

/Godislaaars

Kommentarer
Postat av: vilde

gud vad gott det där såg ut....åh. har ätit geisha och kritor idag...

2007-04-19 @ 18:55:13
Postat av: Lars

Jag åt just några få marshmallows..men jag tycker inte att det räknas för det är mest luft, å jag kände mig ensam...:/

2007-04-19 @ 19:01:51
Postat av: Sofia

Hej Cissi! Jag har haft dötråkigt den här veckan och vill inte gå och träna utan dig :) vill du grilla hemma hos oss och sen gå ut imorgon? för du är väl i Linköping? Jag gillar er blogg, den är fin! Kram/ Sofia

2007-04-19 @ 22:45:13
Postat av: Lars

Hej!! Nä jag har inte hunnit träna den här veckan heller..vi får ta igen det nästa vecka!! Ja det låter jättekul,var länge sen vi var ute :) Vi kan ju höras under dagen! Vad roligt att du tycker det!
Kramar!

2007-04-20 @ 09:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback