Arg och sur?

Undra om det står i arbetsbeskrivningen för tentamensövervakare att man ska vara sur och otrevlig..? Dom är alltid skitsura och vresiga, och jag förstår verkligen inte varför. Idag ringde en mobil,ve och fasa. Jag trodde en av tanterna nästan skulle sprängas av ilska. Hon väste fram, gå och stäng av den. Och då började en till ringa. Då blev jag nästan lite orolig för tanternas hälsa.



Jag funderar på att klippa sån där lång lugg förresten, fast jag har jättesvårt att avgöra om jag skulla passa i det eller ej. Någon som har synpunkter?


/Lasseman

Kommentarer
Postat av: vilde

Ha ha, ja de är verkligen vresiga! Vi hade världens tjockaste farbror som tentavakt...jag trodde han skulle sprängas med.

Lugg. Ja, jag tror du skulle passa i det! Hur lång menar du med lång? Jag tror du skulle passa i 70-tals lugg! Sån där som abbatjejerna hade. Det är fint, och jag har själv funderat på det. Men det funkar nog bäst om man har rakt hår :)

Du får visa bilder på luggar så får jag se! Jag ska leta upp en abbalugg till dig :) Det är nog jättefint med höga byxor också! Åh! Jga vill ha rakt hår.

puss godnatt

2007-04-26 @ 22:29:45
Postat av: Lars

aa,typ abba lugg.men vet inte om jag är så modig :)

2007-04-30 @ 07:31:56
Postat av: vilde

jag måste leta på allvar efter en abbalugg för jag tror du skulle passa i det!! asfint med kritvitt hår (som du har om sommaren) och en liten lugg...och solbrunt ansikte förstås :P

2007-04-30 @ 10:14:36
Postat av: SatinFuchsia.com

Nej jag fattar inte heller det. Varför väljer man att ha stinkande jävla surkärringar som tenta vakter? Som om inte tentor är pest nog!? Är det bara satkärringar som anmäler sig? Är det en typiskt kvinnlig grej att man blir så bitter att man måste läxa upp "dagens ungdom".... ? .. OCH VARFÖR varför varför kan dom inte ta det lite easy med sin billiga jästa chanel no 5 kopia från 60 talet? makt missbruk på högnivå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback