Fejkprada

Mamma var i Istanbul i helgen,ascoolt, och jag tänkte att hon kunde fixa en väska till mig! Jag är helt vilse vad det gäller väskor,verkligen. Kläder vet jag nästan alltid precis vad jag vill ha och vad som är fint ,men med väskor.. Jag kan liksom inte bedöma vad som är snyggt. Detta har resulterat i att jag knappt äger en väska, och alltsomoftast släpar runt mina saker i en kasse, typ konsum.

Mamma ringde i lördags från en turkisk marknad och skrek något om Victoria Beckham jeans..:) Men nu hade hon iaf fall kommit hem med en väska till mig. En gulbrun fejkprada i antilopskinn...haha. Det ska bli spännade att se hur den ser ut, i vilket fall som helst är det en uppgradering från mina konsumkassar.


  



/PradaLars

Kommentarer
Postat av: vilde

åh, tufft! Du måste visa bild på skapelsen sedan!

2007-04-25 @ 17:49:46
Postat av: Lars

mm det ska jag göra! har glömt min kamerabatteriladdare hemma, och det är jättetrist..känner mig helt handikappad utan.

2007-04-25 @ 19:45:29
Postat av: vilde

nej, vad synd....du får be dem skicka ner det :)
Imorgon ska jag köpa tyg...hi hi och så ska jag rejsa lite på fredag för då är jag ledig!

2007-04-25 @ 20:14:05
Postat av: gert

oooh! lars har köpt en FEJK!! det måste jag på bildbebvis på. hihi. säkert jättefin! puss på dig. saknar dig så det gör ont.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback