Hejsvejsgrusochgnejs

  

I fredags var jag (klädd som på bilden till vänster...), Nicklas, Ullis och några andra klasskompisar och såg Student Spexet här i umeå. Det varade i 4 timmar och det kanske var roligt i 10 minuter... Kvintetten som sjöng var dock jättebra! Killen som var allra bäst var skitlik Daniel.

Nicklas päron var på en tripp till helsingfors (där deras yngste son bor) så vi tillbringade helgen ensamma i ett stort hus. Vi slappade, lagade god mat och drack vin. Det var himla mysigt!

Igår så hade jag och Ullis "klädbytarkväll". Jag bytte till mig ett par tighta "billiga måndags"-jeans (se bilden till höger) mot några tröjor och lite sånt. Vi tog i hand och båda var nöjda och glada! Kändes som om jag varit på shoppingrunda :)

Pratade med hanna tidigare ikväll....känner mig väldigt avundsjuk på hennes semestervecka i fjällen. Skulle också vilja bege mig iväg med min man. Å, nu kom jag just på att lars och daniel ska på kärleksweekend.... shit pommes!

Sov gott!
/Vilde

ps. Nicklas blev färdig med sin D-uppsats idag. Det är jag väldigt glad över! Både för hans och för vår skull :) ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback