I just had to die

Satt på en tjejbåstoa i skolan och läste klottret på väggen bredvid mig.

Herregud:


Tjej 1: Längtar efter barn...
Tjej 2: Jag å...  (betyder "också" på norrlänska för den onivigde)
Tjej 3: Befrukta er då!!


Alltså jag höll fan på att trilla av toastolen/skita på mig!! Hur i helvete kan man skriva så på en toa? Sådana människor borde inte få skaffa barn. Tänk er hur den första tjejen sitter med brallorna nere och gräver i sin medhavda väska efter en penna. Trycker fram lite blyerts (för det var i blyerts) i sin stiftpenna och författar den första raden med en liten bebis i tankarna....tänk er sedan de två andra tjejerna i samma situation...en som också "längtar" och en tredje som lite rebelliskt tycker att de två första ska "befrukta sig".
Näe jag fattar inte hur man tänker... 
Jag skulle vilja se dessa tre uppradade framför mig. Hur ser de ut? Är det någon i min närhet? Bör jag sluta umgås med någon? 
 
Vad är det för värld barn föds till i dessa dagar? Hujedamej....

(jag förmodar att det var tjejer som skrivit dessa små "meddelanden"....var det killar ja då var det om möjligt ännu värre...)

image103


/kissvilde

Kommentarer
Postat av: Lars

mm det finns många man skulle vilja rada upp..

2007-04-04 @ 15:21:35
Postat av: vilde

jag gillar rader...

2007-04-04 @ 15:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback