Min helg:

Fredag: tränade, gick på föreläsning, fikade med flink på illys (skitgod latte), hojjade ner till stan och rekade läget, köpte tillbehör till sushin och glödlampan, bjöd nicklas på sushi och vin (rekomenderar chill outs vita vin med ananas, honung och smörsmak....lars och jag har en förkärlek för just smör så jag tror den passar henne också...) och sen tittade vi på little miss sunshine. Måste bara tilläggga att jag gjorde årets kraftansträngning då jag stod upp och cyklade till ica på två minuter (det är en liten bit) när klockan var 20:55, affären stängde 21:00. Jag hade hjätat så högt upp i halsgropen att jag mådde illa. Men vad gör man inte för sin älskling, ja...och lite glass och godis?

Lördag: långfrukost framför heroes, åkte ner med bil till stan, shoppade en sänglampa och lite hårspännen, fikade och solade hemma hos familjen skogman, åkte hem till mig och åt räkmacka, drack lite vin och tittade på prison break.

Söndag: långfrukost framför heroes igen (fan vad jag älskar claire, partman, niki och hiro), nicklas åkte hem och jag körde storstädning och tvättning, lyssnade på the killers på högsta volym, färgade håret hos nicklas och tittade på heroes.


Vad har du gjor efter högskoleprovet lars?


/din vilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback