Prêt-à-porter



Såhär blev den. Var uppe och rejsade med symaskinen till två...
...trots det var det jättelätt att stiga upp vid sju för jag visste precis vad jag skulle ha på mig!



Vi utförde eye-tracking experiment idag. Registrerade ögonrörelser på personer som tittar på massa (160) bilder. Hypotesen är att man blir mer konsistent i sitt sätt att avsöka av en bild ju fler gånger man får se den.
Sug på den!

Nu ska jag chilla lite,  dricka en kopp te och läsa en god bok.
Sen hojja till gymmet, för att hojja ytterligare där...

So longkalsong

/vilde

Kommentarer
Postat av: Lars

å vad fin igen, jag längtar tills jag får min :)

2007-04-18 @ 18:06:42
Postat av: vilde

jag ska köpa tyg i helgen...hi hi
du får rita en teckning åt mig som jag får rama in :) jag tycker dina gubbar är så himla fina!!

2007-04-18 @ 21:17:32
Postat av: Lars

jaa jag ska göra en jättefin till dig!! Vi måste sprida vår konst.

2007-04-19 @ 21:21:13
Postat av: vilde

ja det måste vi!! vi ska ta världen med storm :P
förresten så älskar jag vår bakgrund....mönstret gör mig glad!!

2007-04-24 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback