Some things to hate...

♦ Telefonförsäljare. Gud vad jag hatar dem. 
    -  elina! (jag svarar)
    -  heej, jag heter någotnamn och jag ringer från eon...
    -  hej.... 
    -  hur är läget med dig?
    -  alltså jag vill inte köpa något och jag vill inte byta ut något jag har...
    -  så du vill inte ha billigare el!!???
    -  nej tack, det är bra...
    -  aha, okej...
    -  ha en bra dag, hejdå!
    -  aa, hejdå....

Alltså varför i helvete frågar någotnamn hur läget är med mig? Undra vad han skulle svara om jag sa att jag har haft en sorglig känsla i kroppen sen lunchen... skulle han trösta mig då eller, och sen sälja billig el?


Duschdrapperi. För att den slickar sig mot rumpan när man böjjer sig fram och rakar benen. Jag får rysningar av det.

Gåshud av kyla. Jag har det nu.....iiiih.

/illvilde


Kommentarer
Postat av: Lars

Haha usch vad jag hatar telefonförsäljare, de är några som ringer och trackar mig varje dag här.(jag svarar inte med de kommer väl inte sluta ringa förrän jag svarat). Fy vilket jobb!

2007-04-18 @ 18:00:54
Postat av: Lars

Gud jag blev just beskylld att vara en spamare av datorn när jag skrev inlägget nyss..What??

2007-04-18 @ 18:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback