sommar i limpan

Idag är det sommar i limpan, det är jättefint. Om jag inte höll på att avsockra mig (gäller endast under två veckor) så skulle jag springa ut och köpa en glass bums! Och så måste jag städa för pappa helene och sara kommer hit "på en slät kopp kaffe". Jag har tyvärr inget kaffe så det får bli en slät kopp te eller nåt :)

Jag har varit jätteduktig på senaste tiden Jag har:
1.Gått till doktorn med min fot!!. Min slemsäck i hälen är inflammerad och det är därför som foten ser helt vanställd ut.
2.Varit hemma och gjort massa saker
3.Tvättat all min smutstvätt inklusive min filt (som jag misstänkt härbärgerat all sorts ohyra)
4.Städat
5.Fixat sommarjobb (tror jag iaf)
6.Kopplat in hemtelefon

Till vilde: Kan jag ringa dig i morgon, eller passar nån annan dag bättre? Saknar dig, hoppas du mår bra och att det är sommar i umeå också! puss

/Lars

Kommentarer
Postat av: vilde

åh, ja! Ring mig! :)

2007-04-15 @ 14:47:17
Postat av: Lars

Hej! min mobil är nära döden så bli inte arg om jag inte svarar på sms :) Försökte ringa just men du är nog i skolan.Provar senare! puss

2007-04-16 @ 14:21:21
Postat av: vilde

äsch, det gör inget...jag vet ju den var konstig när jag var hos dig och så. Vi får leka mer på bloggen! Sprida den och så. Jag berättade just om den för min minsta syster, kanske var lite vanskligt med tankt på vad man skriver ibland....men hon kommer ju till exempel förr eller senare (helst senare) få reda på hur överjävligt det känns att bakisspy...he he.

Det var roligt att prata igen!! Man får sån energi liksom.
puss

2007-04-17 @ 23:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback