Tentaplugg

Idag ska jag ha tenta i "abnormal psychology". Mitt plugg har varit minst sagt halvhjärtat,jag intalade mig själv att jag lärde mig minst lika bra genom att bara läsa bildtexterna. Sen försökte jag stirra in Maslows behovstrappa med argumentet att jag har fotografiskt minne (vilket jag inte har). Fast jag fick massa annat gjort, jag har städat ur både badrumsskåpet och köksskåpen vilket legat på agandan i evigheter. Jag knallade ner till stan för att köpa fluortabletter och kom för första gången ihåg att köpa dom också:)
En ny fuktkräm har införskaffats också,den heter Time wise och innehåller solskyddsfaktor, för att förhindra rynkor i framtiden.Känner mig mycket vis när jag använder den!

Jaja hoppas jag lyckas klämma till ett G iaf. Har tankarna på lite andra håll, som min backup plan ifall normeringsresultatet skiter sig..

/StudieteknikLars                       
     

(Jag ser lite läskig ut men det är mest vinkeln tror jag,försökte sträcka ut armen så långt jag bara kunde :) )

Kommentarer
Postat av: vilde

Lycka till min lilla lars!! Visst är det sjukt hur mycket man hinner göra när man egentligen borde tentaplugga..hi hi. Jag städade också ur mitt badrumsskåp vid förra tentan....he he

2007-04-26 @ 09:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback