upps och ners

Idag fick vi tentaresultatet. Jag fick g (nästan vg) - tack gode gud!

Men vår rapport sågades ganska hårt av handledaren.....bajs! Först sa han en massa dåligt, och sen bah: "ja men va tusan det är ju jättesvårt...". Jag undrar om han försökte peppa oss när han sa så, eller vad kan han tänkas ha menat?

Fick tillbaka en restuppgift från lingvistiken...och den måste göras om...igen.....vad fan är det med vissa lärare/forskare? Känns som om de utnyttjar en för sin egen forsknings skull... I feel used.

När jag och ullis kom hem från skolan vid halvåtta så hade vi fått paket! Det var dagens räddning (förutom g:et förstås). Jag fick en jacka från fcuk....eller fick och fick....jag köpte.....hi hi. Den var superfin! Ska ha den imorgon om vädret blir så bra som jag planerat.


sommar

Sov gott alla mina vänner!


/g-vilde


Kommentarer
Postat av: linnea

grattis till G:et!

(du måste ta kort på jackan så jag också får se..)

Postat av: Lars

åh grattis! puss

2007-04-25 @ 10:18:17
Postat av: Lars

jag vill också se jackan!! :)

2007-04-25 @ 14:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback