De senaste veckorna i bild

Supertrevlig festkväll hos larssa. Daniel och Nicklas däckade vid ett - "utmattade av jobbet". Men jag och lars höll igång till tre. Snackade djupa grejor över en BIBA rödvin. Maten var superb och sällskapet likaså! Jag och min sömntuta tog oss hem(?) till söder strax innan fyra.






En tripp ut till vår ö i skärgården. Vädret var omväxlande...men lite brun tror jag allt att jag blev.



Så fin bild.

Sandhamn. Jag förstår inte att så många vill dit egentligen, finns mysigare ställen längre ut i skärgården. Minns bristen på respekt när alice och jag gled in men båten och frågade var kan man parkera? ....hi hi.


Blåbärspaj med vaniljvisp - mumma!

Min lillebror - before.

And after make up.


Trading up - Candace Bushnel. Chic lit!

Jag som försöker pressa mitt pigment till det yttersta.

Vi åkte iväg och såg på sommarbio på Möja. Gulligare bio får man leta efter. Vi satt på trästolar och köpte smågodis från en liten pojke. Ingen massproducering av gula popcorn här inte. Förövrigt så var det Harry Potter vi såg....Henrik pratade passionerat om honom. Tror fan att vi har allt som finns. Alla filmer, alla böcker OCH alla ljudböcker. Herre min skapare jag säger då det.



Rodde över till Storö och plockade lite....har aldrig sett så stora blåbär i mitt liv!

Nicklas och henrik leker lite.

Henrik gör ett fynd. En tampong hänger i ett träd utanför lilla stugan (efterlysning: vems?). Jag frågar honom vad han tror att det är. Han svarar en kondom....eh...okej, han har en del kvar att lära den lille gossen. Om han bara visste vad det var skulle han inte klättra runt så glatt med "fångsten".

Nicklas och jag kör till Möja och kollar in båtar och äter glass i solen.

Cp-kallt.


På väg hem.



Har varit skönt att bara ta det lugnt ett tag. Läsa och sola och plocka bär...och bli bjuden på goda middagar varje dag. Nu är jag tillbak i verkligheten sen några dagar tillbaka.

Saknar lars.

Har fått ett rum på Irrblosset.

Är kär i en jacka - helvete!
Ja, och väskan som jag skrev om förut förstås - helvete igen.
Min ekonomi längtar till linköping, som sagt var...

Jag ska börja råplugga imorgon.
Lab 4.

Over and out
/vilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback