Irrblosset

Shit jag höll på att få dåndimpen....kollade min sida på studentbostäder i limpan....det såg ut som att jag inte fått någon av de fyra rummen jag anmält intresse för....ringde dem i panik......piuh!.... De hade inte behandlat ärendena ännu.

Å, gud! Jag som hade börjat kolla efter diverse kolloktivrum på liu:s hemsida. Nuförtiden är det fan över min värdighet att bo i kollektiv, pallar inte det. "Vi delar på ALLT" ....alltså hallå, hur orkar man? Tror jag hade väldigt tur när jag hitta rockkollektivet i ume....vi var iallafall ett hyfsat friskt gäng.

Aja, nu är det bara å hålla alla tummar jag har tills imorgon....då får jag reda på slutgiltiga beskedet!
Asså jag måste faaan ha fått en, jag har 708poäng ju!


/vilde

Kommentarer
Postat av: linnea

håller tummarna förej!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback