Se er för när ni går över gatan!

Allt är så himla härligt!
Alla har fått det dom vill ha.
Lars ska bli logoped. Underbart. Det är säkert mycket roligare i år än vad det har varit de två senaste åren.
Nicklas är business controller på spendrups. Värsta grejen liksom.
Hanna ska bli tandläkare i stockholm.
Och jag har ju som sagt fått ett rum på irrblosset. Hoppas att jag klarar mig...hi.

Allt har "klaffat" så otroligt bra!
Jag är så lycklig!

Men, i all denna lycka, vill jag höja ett varningens tecken:
Se er för när ni går över gatan!
Jag vill att alla ska vara lite extra rädda om sig själv nu. För ibland kan det hända dumma saker när allt gått bra ett tag. Gör inga dumdristigheter.


PUSS
från Vilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback