Snart bär det av söderut...

Det är med blandade känslor jag tänker på linköping. Ibland längtar jag jättemycket. Ibland känns det lite vemodigt. Just nu längtar jag! Ska bli så himla roligt. Ska gå massa spännande kurser och träffa lite nytt folk. Och så lars förstås. Satan i gatan så kul vi ska ha i höst!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!! Jag längtar till att få bo i korridor också. Det ska bli skitspännande.....hi hi. Är så glad att jag fått så fint boende på irrblosset. Längtar efter att få åka till stockholm och träffa nicklas över en helg. Jag älskar träffa honom när vi fått längta efter varandra. Det är underbart!

Jag och nicklas var i finland på blixtvisit nu i dagarna. Det var jätteroligt. Massa skratt och mycket sol. Åbo är en mysig liten stad. Vi låg i en lummig park och solade, tittade på några sevärdheter (bla. åbos motsvarighet till domen), hade picknick vid vattnet, shoppade lite och letade efter mcdonalds (finnarna verkar inte gilla mcdo....iallafall inte åboborna) men hamnade på hesburger.

Idag var vi, jag mamma mormor och kerstin på middag hos linnea. Det var gott och jättetrevligt!


Var på lågholmen och solade i tisdag. Härligt!
 

Pussar från vilde


ps. Det är inget roligt att lägga upp bilder för det tar så lång tid. Får börja med det ordentligt när jag får lite snabbare uppkoppling...har tyvärr inga ursäkter för den bristfälliga texten.....he he....har inte haft någon vidare lust....kanske kommer tillbak snart.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback