Sol vind och vatten

Här kommer lite pics från vår fina semester:
 Jag ser ut som en mygga.Larsmyggan

 vårt lilla hus   asgod sallad    playan,Golden beach


 hjärta   Baby på moppen   Min sockertopp

     Några kvälloutfits   vi  klosterbesök   bläckfiskar    Fin fiskeby

 min spacemanhjälm   en  liten fjäril klamrade sig fast på daniels handduk

 Cornetto black cherry   vår fina by   


Fotnot:I en liten by i en liten gränd såldes det cheap monday jeans, det var inte utan att man kände sig stolt då.

Jag kan numera säga logoped på engelska, känns som en bra kunskap.

/Logolars

Kommentarer
Postat av: Lars

mitt tidsödande upplägg hamnade helt huller om buller:( menmen man ser kanske tanken iaf :)

2007-08-19 @ 13:33:32
Postat av: vilde

det var jättefin ju! gud vad mysigt ni ser ut att ha haft...bilderna ser ju ut som vykort försjutton!!
å salladen...gud....å glassen....lät ju hur god som helst!
Jag döööör vad roligt det ska bli imorgon...IMORGON....iiiiiiiiiiiiiih, shit vad snart!
Pussssss och välkommen hem

Postat av: Pasoa

Vad fina bilder och vad Bruna ni är. Hoppas att ni har blivit blekare när ni kommer till linköping så att vi kan umgås.

2007-08-19 @ 21:01:10
Postat av: Lars

hihi det kommer nog ramla av snabbt så du kan vara lugn :)
mm i morgon kommer bli asakuul!! :) köpte inte parfymen men ska definitivt slå till imorgon. ses då!puss

2007-08-19 @ 21:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback