Alcazar-Andreas har HIV och jag vill bara gråta

Fy faan. Läste det nyss. Han har tydligen gått ut med att han har sjukdomen. Gud. Jag är helt. Ja chockad. Han som alltid ser så sprudlande ut, som värsta energiknippet.

Usch.....blir så ledsen när man hör om sjukdomar. Speciellt sånna allvarliga.

Undar hur många som har HIV i sverige idag.....just nu, bara för att Alcazar-Andreas har det, känns det ju som att i princip vem som helst kan ha det...eller få det.

Stackars Andreas.


Puss från vilde



Pekpinne: Skydda er!

Kommentarer
Postat av: julia

jaaa! jag hörde det! läskigt som fan :S lär ju va många kändisar som haft sex med honom..? (ja, jag är fördomsfull!) bland annat borde väl magnus ha haft det ..kan man ju tänka sej..mammamia.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback