Juldagen-Dagen D

Juldagen. Ett oerhört avlägset ord i början av denna termin. Den dagen då jag och vilde satte som mål någon solig förhöstdag för evigheter sen. Min vision var att vara supersmal, råfit, brun, blond oah rent allmänt-jävligt snygg. Mina stenhårda slimmade ben skulle dansa som galna och min platta mage skulle skulle röra sig helt vilt.

Idag är det den fjärde december. Det är alltså knappt 20 dagar kvar till juldagen.
Och frågan som jag nu ställer mig är, var är mina stenhårda ben och platta mage?? Var är mitt smala slimmade jag? Inte fan sitter den kroppen under mitt huvud iaf. Jag är blaffig, svullen och allmänt stabbig. Mina jeans sitter som att knapparna närsomhelst kan skjuta iväg med all världens fart. Jag känner mig som en jätte som tornar upp sig upp över alla andra och pratar med djup och mullrande stämma. Ho ho ho.

Hur skall detta sluta?

buhuhu

/Stor-Lars

image845

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback