Julen närmar sig med stormsteg

Jag sitter och laddar för att gå och lägga mig. Shit vilket i-landsproblem..."jag är för trött för att gå och lägga mig" "så himla jobbigt att borsta tänderna.....och så blir man pigg när man går in i det asljusa badrummet"....typ. Aja....whatever, det är jobbigt!

Jag vill ha böcker i juklapp kom jag på just nu. Feel-good-böcker...inga om hemskheter....hua. Chic lit ska det va! Hihi....Sen vill jag ha tid att läsa dem också.

Och så vill jag bli överraskad (en pik till min kära pojkvän) :P....jag önskar mig något personligt av honom....



Äsch det är svårt att önska sig som man gjorde när man var liten. Då var jag helt vild redan i oktober, längtade och längtade och önskade.


Har haft en underbart mysig helg i sthlm med nicklas. Lägenheten var superdupermysig. Inte sådär äckligt homestylad som en hel del verkar vara. Högt i tak och mysigt kök. Har lärt mig ett nytt ord, eller jag har hört det förr men visste inte vad det var...hi...stuckatur...jag tycker att hela rummet ska vara i vitt,  en mjuk vit färg, och sen så stuckaturer i guld.....fatta vad grymt. Nicklas bror tyckte det lät som inredningen i en kyrka....men jag tror stenhårt på guld. Vitt, guld, grått och svart. Och sen någon accentfärg (löjligt ord....men iallafall...ni förstår) så det inte blir för sterilt.


Helgens ord: Rättså! (när sa du det senast?...värsta inneordet på 90-talet ju....iallafall i sthlm....en annan grej som var på tapeten då var att man sa "ah, jag bara skoja/skämta" åt typ allting....det sjuka är att jag säger det fortfarande...fast jag har sagt det så länge att det har blivit ett ord.....de som känner mig förstår vad jag snubblar fram, men ingen annan...tror jag....äschabaschojja :P)


Helgens roligaste kommentar:
Jag -  varför har man en spegel bakom toan?
Nicklas - så man kan se om man blöder....
....jag skrattar fortfarande....ahahahaha... Killen som bodde i lägenheten innan nicklas....han hade kolla alltså.





image846

Oh, what was his name again, darling?


image847

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback