Om att somna ensam

Jaha...igen. Ensam. Whatever. Jag kan ta det nu liksom. Vill hem till min baby, så jag slipper leva som en emsamen.

Har festat på ett typiskt studentställe. Med två "jättesinglar". Ja....vad ska man säga...jag hade roligt, men trots att man festar på som en galning....dansar och har skoj så känns det ändå lite ensamt när tjejerna man är med hela tiden står och spanar ut över dansgolvet. Jag är inte avundsjuk, det är absolut inte det (för fy faaan för att ragga i en svettig källare)...det är bara det att det känns lite konstigt när man står och sympatidansar med mongon för sina tjejkompisars skull. Jaja...någon måste ju offra sig.

Har ätit ....fan jag stavar fel hela tiden...orkar ite rättamer nu.... känckebörd. Orkar knappt borsta tänderna idag heller. Fic dock panik i morser.....borstade länge, tog tandträd, själde med listerine och tog två fluortabletter. hehe.


God natt girl and boys.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bäst att somna själv :)

Postat av: lovingnurse

godnatt på dig :)

2007-12-01 @ 03:15:44
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback