63:an mellan Hallen och Östersund.

Tjejen som sitter bredvid mig har sådana adidasbyxor som jag var avundsjuk på lars att hon hade i sexan. De var tuffa.....DÅ! Hallå, man kan ju bli deprimerad för mindre.

....å, herregud nu kom en till tjej på. Hon berättar för adidasbyxan hur dÅligt hon mår. Hon har scharlakansfeber, och är så sjuk att hon inte ens "kunna rÖkt".... Då är man nog riktigt ordentligt sjuk om man är 15 år. Frågan är varför hon sitter på bussen överhuvudtaget?

Nu får jag även reda på att dottern till Norges tredje bästa målare sitter bakom mig....håll i hatten!


Känner att jag hänger med eliten.

/vilde

Kommentarer
Postat av: Lars

hahaha..å vad jag saknar dej när jag läser det här:)Gud vad härligt det lät!

2007-02-28 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback