Attgöralista

Jag har typ världens mest ostrukturerade att göra lista. Alla måsten hopar sig i mitt röda lilla huvud.

* dammsuga mitt rum (det är hår överallt)
* komma på ett ämne att skriva projekt arbete om
* söka vetenskapliga artiklar (imorgon ska de vara "annoterade" och klara)
* säga upp lägenheten (och fixa lift hem i juni)
* hitta lägenhet i lkpg tills första juni

* kolla upp vad vi har för schema på sista kursen denna termin
* städa toan (det är min tur)
* träna (frågade nicklas om han tyckte jag skulle gå dit idag...han sa nja...jag tog det som ett nej)
* moppa golvet (allt popcornsalt från i lördagsnatt, när baby åt i sängen och jag sopade ner det på golvet, måste bort)
* söka sommarjobb
* komma på var jag ska ha mina möbler i sommar
* lista ut ett sätt att vara med på julias student (även om skolan inte slutat tills dess)

* hitta bussar som kör helvetesturen (sammanlagt 9h) från umeå till höglekardalen (där min familj är nästa vecka) och tillbaka
* skriva cv och personligt brev som jag kan skicka ut till alla i hela världen
* måla naglarna (både på händerna och fötterna)
* hitta en gott och roligt recept till på fredag (då jag och nicklas ska bjuda hans päron på middag)
* slänga en skokartong
* tvätta inför fjällen

* förbereda en redovisning till på torsdag (utifrån 30 sidor ur en avhandling från kth)
* betala räkningar (tänk om jag skulle glömma att det bara är 28 dagar)
* förbereda och hålla i ett cpseminarium i filosofi
* komma i toppform (i nära relation med punkten "träna")
* fundera ut vad jag och ullis ska skriva för exjobb
* skicka ut exjobbsansökningar till företag i sthlm


Ringde och beklagade mig hos både pappa och nicklas. Fick lite stöd, och råd.
Nicklas undrade varför jag oroade mig för var jag skulle ställa min säng i sommar. Jag kunde inte svara på det.

Forsatte att läsa avhandlingen....men när det började hetta till så var jag tvungen att bryta.

/yr

ps. Har ätit två dödskallar med lakritssmak. Skulle ätit fler om inte "komma i toppform" hade ekat. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback