Bh jakt!

Jag gav mig ut  i jakten på en bh idag! Jag ville ha en axelbandslös som man kan ha under klänningar och så.. Men jag vet inte,jag har jättesvårt att hitta någon bra så jag brukar gå hem tomhänt.Undra vilken sorts bröst man "stöper" bhar efter egentligen..inte min sort iaf!

 Jag tänkte iaf att jag skulle pröva lyckan idag! Gud vad dyrt det är förresten,det fanns typ bh:ar för över 500 kr..inget för en student! Jag började med att prova en svart jättesnygg från Calvin Klein..tyvärr såg jag ut som madonna så den åkte snabbt av. Sedan var de antingen för stora eller för små..jag tror inte riktigt jag har koll på min storlek heller. Jag provade en som gjorde att jag såg ut att ha två äpplen mitt på bröstkorgen.Undra hur ens bröst ska se ut för att den ska sitta snyggt..eller jag vill nog inte veta förresten  :)

Jag var redo att ge upp då jag hittade (på rean!!) en skitsnygg lite korsettaktig bh som satt perfek! Jag älskar reor, det finns nästan inget bättre än att hitta fina kläder på rea!
Expediten sa att den var jättefin på sommaren till jeans åså..m e n jag tror inte riktigt att det är min grej.

Det får räcka med att jag vet att jag är fin under kläderna :)
//Lars




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback