Fredagsmiddag á la Vilde

Jag äter björnbärs yoghurt med musli, och knäckebröd (ett med korv och ett med leverpastej) framför datorn. Gud, vad hemskt det lät.... Jag har "stockholmstreetstyle" som min modekompis, så jag är inte ensam. Min Nicklas är och spelar beach volleyboll med sina utländska vänner, och han ska komma hit senare ikväll. Vi ska titta på heroes, vår nya serie. Tror vi följer typ fyra nu; lost, prison break, my name is earl...ja, och heroes. Sen följer jag desperate housewifes och entourage lite sporadiskt sådär.

Jag är inte nördig, nej!

....oj, det kom leverpastej på musen....oj

Nej, nu ska jag gå och handla läsk och chirre (jag ska inte äta det själv....det är lite för sorgligt.....beentheredonethat)!

Hoppas Lars och Daniel har det fint!!
Kram till dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback