Magmonster

Jag har lidit av varje form av magåkomma mellan förstoppning och ...inte förstoppning som finns under en vecka. Plus att jag dessutom varit extra hungrig..Jag känner mig ärligt talat lite sliten. Det är som att det satt ett litet monster i något av allt det jag mumsade i mig förra helgen som åkte med ner i magen. Å nu sitter det därinne i min magsäck å lurar å rör runt bland min magsaft å gör all världens djävulsskaper(usch vad äckligt det lät). Jag försökte dokumentera hur man ser ut efter en sådan här vecka, men jag tror jag låter bli..jag ser ut som en knarkare.

Det kan ju i och för sig vara så att min mage lider av posttraumatisk stress av att ha en familj som min. Hur som helst hoppas jag att det går över snart så att jag kan börja känna mig normal igen.

Sen önskar jag att min granne och hans babiankompisar slutar skrika som mongon var femte sekund. Det är otroligt störande. Min mage behöver lugn  och ro.

Kram från en tillfrisknande Lars

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch för att vara sjuk! Hoppas du mår bättre nu och att hemtentan gick bra!? Nu är det bara drygt två veckor kvar till jag åker.....iiiih!
Pus

2007-02-28 @ 16:01:09
Postat av: Lars

Jag har nu fått reda på att min åkomma kan kallas för gastrit.

2007-02-28 @ 17:59:49
Postat av: Lars

åå jippi vad snart!! jag längtar ihjäl mig :)!!

2007-02-28 @ 18:10:23
Postat av: vilde

Shit jag tror pappa har något med gastrit...han fick ju göra diverse skumma undersökningar i julas. Men hans grej var kroniskt...det är väl inte din hoppas jag?? Har du varit hos farbrodoktor?


Idag är det prick två veckor :D

2007-03-01 @ 14:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback