Åldersnojja..

Jag brukar oja mig rätt ofta över att jag är så gammal.22 på det 23dje året. Oj vad jobbigt.Herregud det är ju bara en tidsfråga tills man får hängbröst och hängskinkor och rynkor och celluliter.

Men grejen är att jag tycker om att bli äldre,egentligen. Att komma långt bort från de där osäkra jävligt jobbiga åren i början av tonåren.När det var så viktigt vad andra tyckte om en. När man inte vågade säga vad man egentligen tyckte för att någon tönt inte skulle tycka att man var så värst tuff. Jag kan inte förstå att personer som inte ens finns längre kunde vara så viktiga då.

Det är så skönt att bli vuxen. Att umgås med människor som är trevliga och mogna och att man faktiskt kan bli kompis med killar. Även om jag ibland känner mig jätteosäker, så vet jag vem jag är,vad jag tycker om och att jag har vänner som älskar mig för att jag är jag. Alla behöver inte tycka om mig. Det är så skönt att kunna känna så.



Och vadå,när jag får hängbröst kan man säkert köpa nya på konsum eller nåt. Jag tror på vetenskapen :)


Puss

Lars

Kommentarer
Postat av: vilde

Jag håller med dig, helt och fullt.
Hoppas "vetenskapen" blir billigare också.
Pris och efterfråga....någon slags ekonomisktfunktion är det...tror jag...he he...

2007-07-02 @ 16:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback