Sommarskoltrött och lite bloggångest

Känner mig skittaskig mot santaesmeralda....hi hi.... Jag har ju typ inte skrivit på flera dagar. Måste skärpa mig nu.


Men jag har haft en del för mig:

Vinpimplarkväll med lars och gert.

24timmars nöjeskryssning med gert.

Heldag i barkarby med larssa och danny.

Utekväll med lars, danny, ingeborg och ida.





Och sen säkert 72timmar framför datorn med min himla sommarkurs, webbutveckling. Det är ett tufft jobb med sommarstudier. Herregud! Speciellt när man måste lära sig tre nya programmeringsspråk på fem veckor. Imorgonbitti är det inlämning av lab3....vi får väl  an se hur det går.....har suttit sen tio imorse, konstant, och jag lär ju sitta minst till tre i natt.....minst. Kisskorv!

Ska bli bättre på att skriva , plomise....


/sommarkursvilde



Kommentarer
Postat av: Lars

vad härligt att du är tillbaka,kändes tomt och ensligt här utan dig! hoppas du får till den där labben nu.
puss

2007-07-02 @ 18:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback