Söndag

Sommarhelger har en tendens att bli väldigt intensiva, så och denna.

Den startade med en riktig barndag. Jag och Ella åkte till junibacken och lekte i Pippis hus som jag lovat henne så länge. Jag vet inte riktigt vem som hade roligast, Ellis eller jag? Ella tyckte nog att dagens höjdpunkt var att få plinga på bussen, men roligt hade vi i alla fall.

Det blev en lugn fredagkväll.

Lördag: Barkarby. När man åker dit är det ungefär samma känsla som när Pippi tar upp en guldpeng i godis affären och köper precis allt hon vill. Det är så roligt. Jag hittade världens finaste kläder. En paperwaistbag, eller hur var det nu man sade ? :) Och två andra "pieces" som fick följa med mig hem..hihi,eller hur Alice?


Lördagkväll, det var jätteroligt att träffa Ingeborg och Ida. Var nervös innan och nästan lite blyg men det gick över så fort jag fick se er! Skumt att träffa Quiding där liksom.. Återträff med nian borde ske snart.

Just det ja, det var en tjuv som var framme och snodde av Daniels svartvinbärslikörsmoothie. Tjuven kräktes idag, undra om det fanns något samband mellan händelserna..


Idag har varit en mysig dag. Jag och Daniel år baguette med rostbiff med daniels föräldrar och diggade till Hepstars. Sen har jag varit på långpromenad och ätit smultron.

Jag önskar att jag kunde få vara en liten fe ibland. Då skulle jag svinga mitt lilla spö och göra fina saker för mina vänner.


/Lars

Kommentarer
Postat av: Idun

Så roligt att se dig, var hundra år sedan, men kändes som förra veckan. Ser fram emot lördag.
Puss

2007-07-02 @ 23:36:37
Postat av: Larsa

Jag vet! Jag med, det ska verkligen bli jätteroligt! puss

2007-07-03 @ 12:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback