Syndafloden


Hade myskväll med cissi här igår. Så himla skönt att bara slappa. Äta kantarellmacka och rabarberpaj (det tackar vi ingeborg för :) och titta på film. Evan the almighty. Filmen var sådär. Han byggde en ark och fick massa hår.



Undrar vad som håller på att hända med vårt klimat btw. Var fan är växthuseffektens härliga bieffekter? De dåliga håller mig i ett järngrepp...inomhus! Jobbigt.
Just för tillfället regnar det ju så man nästan blir orolig. Tror aldrig jag sett det regna såhär någonsin.

Eller så har någon retat upp gud riktigt ordetligt med sin synd....
Jag tänker frosseri....jag tänker min lilla hjärt-aladdin-ask som jag fick av linda....den är snart slut.
Ska jag bygga en ark, eller?


/vilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback