Taxidriver

Sprang hem i ösregnet från Alice iklädd leggings med häng och bylsig tröja. Möts av att ett finklätt festgäng hänger utanför min port. Det droppar om mig.Mascaran rinner.

En kille frågar om jag kör taxi medans jag står och fumlar med låset. Nej svarar jag. Har du bil då säger han lite stöddigt där han står i sin rutiga skjorta och bakåtslickade hår.


Jag svarar att jag inte har körkort men att de gärna kan få tränga ihop sig på min pakethållare.Flickorna i sällskapet finner detta väldigt lustigt.

Jag går hem. Rutskjortan står och gapar därnere.Hoppas det regnar hela natten.



Sov gott,mes amis


/Lars


Kommentarer
Postat av: vilde

det där skulle jag kunna betala för att få se....iiiiiiiiiihihihi!

2007-07-05 @ 01:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback