Vackra julias studentdag



Pappa skjutsar (hur man nu stavar det...) henne till champangefrukosten. Jag fixade hennes hår. I jämföresle mot henne såg jag ut som skit, svullen i hela ansiktet så tidigt på morgonen....hi hi.

 
Hon, och pojkvännen, har specis sprungit ut och fått skumpa av mig och linnea (vi kalasade på en själva ...hehe).

 
Mormor och farmor blir bjudna.
 
 
Jag och linnea var i gasen hela dagen.


Julia på sitt vilda flak, med flaskan och ballongerna hon fick av mig i högsta hugg.

 
Vi, jag och linnea, driver runt i tumba ett tag....dricker cider på biblan, och mcdonalds-toan.


Linnea och hennes agge på mottagningen.

Hela dagen var härlig!
Julia var finast av alla!
 
Jag hade jätteroligt med linnea. Har nog inte "festat" med henne på riktigt på väldigt länge.

/wannabe-student-vilde

Kommentarer
Postat av: Julia

WHOWHOHOW, lätt bästa dagen på länge!
och tack för att du finns!!

2007-06-07 @ 20:09:32
Postat av: linnea

snaijsiga bilder på en fin dag!
vad julia är vacker..
(hoppas det är ok att jag snor bilderna av dig)
puss!

Postat av: vilde

julia: jag önskar jag kunnat vara med hos stefan och på kvällen ...men vi får leka i sommar!
puss gumman!
linnea: klart att det är okej att du snor dem :) du får ala när jag kommer hem sen! fad vad kul vi ska ha i sommar, vi borde göra något alla tre!!
pusspuss

2007-06-08 @ 09:33:41
Postat av: Adeline

Haha, det där var det roligaste! :D Fin dag, grattis Julia! :*

2007-06-10 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback