We come in peace

Häromveckan blev jag och Daniel attackerade av två fulla tjejerna när vi var i tvättstugan. De bankade på dörren och ryckte och skrek. Jag trodde först att det hade hänt något. Sen hörde jag att de skrek, we come in peace, we mean you no harm. Ok det kanske var lite kul, iaf första gången som detta brölades ut.

De två fulla töserna gav sig dock inte.Under hysteriskt fniss fortsatte de skrika och banka. När vi, en liten tid efter var tvugna att gå förbi dom igen skrek den ena: kolla där är dom där som we mean no harm to. Hjälp jag trodde nästan att jag skulle bli nerbrottad.


Jag såg den ena tjejen igår. Hon såg mycket trött ut. Lite mycket fredsdeklarerande på sista tiden kanske? :)


/Lars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback