Apelsinflickan?

Apelsinflickan?

Dagens outfit

ett vitt j lindeberg-linne
en kort (!) svart kjol från filippa k
randiga hängslen från åhlens
strumpbyxor från åhlens
svarta skinnhandskar
futuristiska klackskor från vagabond
dunjacka från peak

och sista men inte minst en handväska från konsum full med apelsiner.

Det ser förjävligt ut, kände mig som en prostituerad på väg hem från arbetet. Jag var tvungen att gå såhär tvärs igenom hela umeå. Idag var det dessutom stört bra väder så ALLA var ute och promenerade med mig. Tanter och farbröder tittade förebrående på mig och ungdomar log, antog säkert att jag varit på borta match. Vilket jag iochförsig varit....men hos min pojkvän.

Det blev en blöt kväll igår. Förfest med stina å kompani på haga (hagamannens revir....hua), massa drinkar (sprit och fanta free pineaple), gick vilse på väg till stan, dansade på plaza, åt på mcdonalds och åkte taxi hem med nicklas.

Har ätit 3 apelsiner, knäckebröd och en massa choklad idag. Det är söndagsdiet det.


/vilde



ps. jag har båda mina bröstvårtor kvar.


Kommentarer
Postat av: Lars

Jag ser att joggingskorna står redo..

2007-03-06 @ 16:00:50
Postat av: vilde

ja jag skulle precis byta om till min string body och sen gå ut och gå ite "power-walk"...he he

2007-03-06 @ 23:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback