Dagens låt

All my senses med Mando Diao är såå bra!! Den gör mig lycklig just nu..fast att den e sorglig..

Ligger för övrigt i hårdträning inför högskolepreovet just nu..Daniel lärde mig räkna med bråk igår och index känns helt plötsligt glasklart , kändes bra faktiskt. Och jag är en värsting på att slänga mig med svåra ord..klart jag kan extirpera min postish,självfallet.
Jag ska ha minst 1.6 på det där provet!! Mitt liv hänger på det :)

Skolan suger. Eller psykologin e jätterolig förresten.. Å det finns massa roliga saker att se fram emot. Att min vilde kommer hit till exempel! Det ska bli så sjukt kul! Å sen är det ju snart vår:) Jag är av åsikten att man kan tänka sig glad, så jag vägrar tryckas ned av en himla blä kurs.

gladlars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback