En egen ängel i säng

Är jättenervös inför mitt experiment imorgon. Drömde mardrömmar om det inatt, att allt skulle gå åt pipan.
Nyss när jag satt och gick igenom playlistan som jag ska spela upp för försöksperonerna så upptäckte jag att en "röstfil" var helt tom...alltså jag höll på att bAjja på mig. Som tur var så hittade jag orginalfilen och allt löste sig, men gud vilken panik jag fick. Kanske hade jag drömmen för att jag undermedvetet visste att något var fel....skumt. Tur att det är fixat nu iallafall....

Ska upp tidigt imorgon för att åka till skolan och skriva ut 324 frågeformulär......herregud jag kommer att bli haffad av kopieringsvakten..hi hi.

Inatt så sov min alldeles egna Ängel hos mig. Sängen är full av småsmå glitterkorn. Han glömde tvätta bröstet efter gårdagens discokväll...

Jag och ullis drack asagott vin igår!! Två flaskor gick åt, hujedamej....drack drinkar och öl också så vi var superladdade när vi åkte ner på stan. Var på invito och dansade loss! Sen urartade den trevliga kvällen och vi "letade" efter taxi i typ en timme....på den timman hade vi typ hunnit med att besöka alla umeås hamburgerställen utan att lyckats klämma någon....efter sjuktmycket omochmen så kom vi hem med buss. Och då sitter glitternicklas i min säng men en mUffins i handen...jag kastar mig över vad jag tror är en chokladmuffins, hugger in och upptäcker att det är en illa bränd vanlig muffins....besviken äter jag  många mackor med bregotthavssalt och ost. Vi stupar i säng efter att jag bråkat på nicklas om att han ska prova alla nya t-shirt som jag köpt till honom... Vi var verkligen ett proppmätt fullt och trött par inatt.
Vaknade och var sissådär bakis. Jag och ullis knallade ner till kiosken och köpte godis och varsin enochenhalvliter pepsi max som vi halsade ur på vägen hem. Degade på mitt rum i flera timmar.




Nej nu måste jag slagga!!

Längtar så stört mycket till på fredag! Limpan och Lars here I come! :)


/tröttvilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback