Fyra bugg och en coca-cola

Idag ska jag och Daniel börja på buggkurs :) Senast jag dansade bugg gick jag i femman..så det ska bli spännande att se vilka moves som sitter kvar..hihi. Daniel försökte öva med mig igår men han hummade på en låt som fick mig att känna mig som att jag var 50 och i folkets park så det gick inte så bra. Jag flamsade mest och Daniel blev lite sur. :)
Hoppas att alla andra är jättedåliga. Jag undrar vad man ska ha på sig?

Nu är det bara två dagar tills vilde kommer!! Jordnötssmöret står redo i kylen och jag börjar bli lite pirrig i magen. Det ska bli så himla roligt!! Hoppas goldfever kvällen blir lyckad också,vi kommer vara glammigast ialla fall. Detta påminner mig om att jag egentligen borde städa nu, och plugga så att jag inte behöver göra det under helgen!

tjing





Kommentarer
Postat av: vilde

å gud vad tufft med bugg!! Jag älskar "en papajakokonöt come along come along"....tror det är kicki danielsson och dr alban :D

Jag är också lite pirrig inför i helgen, vi har ju inte setts på tre måndader och sen har ju jag inte varit i limpan på år och dar....badhuset är iprincip det enda jag känner till...och ett fik som heter svalan eller nått....där åt vi alltid frukost med simningen när vi var där.

Ser fram emot att få vara riktigt glammig, gärna med jordnötssmör i handväskan.

puss

2007-03-14 @ 15:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback