Jag knyter mina skor,jag fäller upp min krage så den blir stor...:)

Det är den första fina dagen på länge men Daniel har tagit nyckeln så här sitter jag -inlåst. Kan kanske gå ut ändå och chansa på att jag kommer in sen..men jag vet inte om jag är så modig idag.

En tjej hade en kategori på sin blogg som hette "vill ha begär". Jag stör mig på det av någon anledning. Kan man ens säga så?

En annan sak jag stör mig på är alla dessa cernitlerasmycken. Jordgubbar,muffins,semlor och jag vet inte vad. Usch.

Byggjobbarna härutanför har tagit av sig tröjorna.. Hallå det är mars(!)

Jag har signat upp på att vara med på att bygga en vagn till SOF.. Det kändes jättebra först,jag tänkte att det kan bli som en "lärakännagrej" med dom i huset. Jag vet ju typ inte ens riktigt vilka som är mina grannar. Iaf så känns det lite sådär nu med vagnsbygget, grejen är att jag vet inte riktigt vad SOF är för något. Det känns ju lite dumt att fråga nu också,såhär i efterhand. Och imorgon är det byggarmöte, vi ska diskutera material till vagnen..det kommer nog bli intressant. Förhoppningsvis vet jag var SOF är för något när jag går därifrån.

Nu är det återigen dags för att knåpa ihop en hemtenta i sociologi. Till min fasa upptäckte jag att den till största delen var baserad på artiklar. Artiklar som jag missat att ta efter mitt rebelliska tilltag häromdagen. Dumma mig.

Jag har fått ett par jättefina skor av Sofia förresten,röda pumps! Tyvärr är det typ stilett klackar på men jag vinglar runt härhemma i dom ändå, fast besluten att lära mig gå i högklackat! Det vore jätteroligt att gå ut i dom i sommar. 

/Lars-wannabe SOF

Kommentarer
Postat av: vilde

cernitlera jaa jag säger då det....usch!

Hoppas SOF blir kul :)

jag vill också lära mig gå i höga klackar....just nu funkar det bara om d et är en riktigt rejäl klack...hi

2007-03-27 @ 08:58:00
Postat av: Lars

Min snälla underbara lärare skickade artiklarna till mig i ett brev som låg i min brevlåda igår,utan att jag ens mailat och frågat.. Räddade min dag :)

2007-03-28 @ 17:46:09
Postat av: Lars

SOF är typ som en karnival vet jag nu..vi ska tydligen åka med på vagnen.. :) Jag ska föreslå att vi använder järnbalkar.

2007-03-28 @ 17:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback