Lars fattas mig.

Jag saknar dig redan min lilla lars. Det var så roligt att va med dig. Å ta igen allt skitsnack som vi missat över hur många koppar te som helst. Gillade japanska körsbär mycket...får ta och bege mig till Nk's testuga! (Dock känner jag mig av någon anledning väldigt mätt på godis...) 

Min dator når inget trådlöst nät så jag kan inte lägga upp bilderna från i helgen. Men när jag kommer till ume ska jag göra det på studs!

Har sökt sommarkurser så det står härliga till, hoppas jag kommer in. Ja, eller får ett anständigt jobb... Jag pallar inte att knega, blir deprimerad bara av tanken.

GRILLAT + ÖL + VÄNNER = SOMMAR

Min stora sommarlängtan har satt in. Alla de närmsta är samlade i sthlmstrakten :) Det känns så tryggt.


PUSS till lassemajja från vilde

Kommentarer
Postat av: lars

det var en som skrålade sommarnatt härutanför igår natt..:) jag längtar också till sommaren!!!

2007-03-23 @ 13:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback