Universum - check this out!

Nu har jag bokat fly till lars den 16 mars.....å det ska bli så himla roligt!

Jag ska få gå på overallfest....shit pommes.....iiiihi hi! Jag längtar så mycket! Jag och lars kommer att ROCKA FETT!



Har faktiskt fått svar på en del av mina jobbansökningar, blandannat från wm-data.....spännande. De skulle visserligen bara kolla upp möjligheterna för jobb, men jag studsade runt av lycka här i universum ändå!!

Universum är Umeå Universitets tuffaste plats :)


Puss till Lars och hennes mage


Vildebilde

Kommentarer
Postat av: lars

Ví kommer vara kvällens discobrudar :)

Å vad roligt med vm data!! tufft att jobba där. haha jag förknippar det med anna murman..

2007-03-07 @ 12:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback