Bokbussen

Mitt gymkort går ut på lördag = jag hinner gå 3 ggr till.

Jag är rädd.

Men jag tänker inte köpa ett nytt. Nu ska jag "stå på egna ben på egenhand"....

Med tanke på att det är Nicklas examensbal den 12 maj, och jag tänker vara fittast på stället, så måste jag stålsätta mig. Jag har en mp3 som jag ska fylla med så många ljudböcker som får plats och sen är det bara att gå gå gå. Målsättningen är att gå en timme vare morgon. (känns lovande att jag ens vågar skriva det här)

Jag vet inte om jag är naiv, men jag tror jag kommer glömma bort att jag tränar (går) om boken är bra. Men då måste den vara riktigt jävlaskitbra också. Ska leta upp en redan nu. Någon som har något tips?


/vilde - nära ett "killer ass"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback