Bostadssituation Vilde

Äntligen hittade jag korridorsrum i området Irrblosset, och det var bara en som anmält sig... med ynka 100pinnar. Ha! Jag var överlycklig och kände mig oerhört rik med mina 616. Ringde hanna och försäkrade mig om adressen stämde överrens med de gröna husen på hörnet och att man slapp betala hyra på sommaren. När vi lagt på loggade jag in för intresseanmälan. Då var det något seppo med 1026 poäng som lagt sig i.


Jag hann vara glad i  fem minuter.



Man kan ju alltid hoppas att "1026" inte klarar sina poäng och missar csn och inte får söka bostad. Eller så kan kanske undercoverlars sätta några små käppar i hjulet för "1026".


/vildebostadslös

Kommentarer
Postat av: Lars

Jag ska göra vad kan..

2007-05-07 @ 08:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback