Grattis min älskling!!

      

Önskar din tös



     


over and out

/Lassebrasse





Kommentarer
Postat av: gert

hihi! fyller daniel år? grattis i så fall från mig och johan! och är det där shortsen som tog din postorderoskuld? grattis igen i så fall för de va jättesnygga! och håret med. wow! puss

Postat av: vilde

Ja just ja han fyllde ju år igår! Grattis daniel :) från oss i norr!

Pinsamt att jag ringde ner er när ni sökert höll på att fira som bäst..hi..ooops!


2007-05-15 @ 17:46:24
Postat av: Lars

hihi mm han fyllde år..fast jag hade glömt det på morgonen :) mm dom e assköna,trippade runt med dom i skolan.

äh då fick han spela dataspel i fred en liten stund så han var nog bara nöjd:)

puss till er

2007-05-16 @ 10:19:50
Postat av: Borgen

Gratta mr Daniel och hoppas på att få se era söta nosar (?) här i södertälje i sommar. Kram kram

2007-05-18 @ 14:54:44
Postat av: Lars

Hej!! Ja det ska jag göra :) Jag hade tänkt att nosa runt en hel del i Södertälje i sommar!!
puss å kram

2007-05-19 @ 18:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback