Hårig modell

Jag ska vara hårmodell 23 maj och 2 juni. Tufft va!? Frisören Jessica som färgade mitt hår i höstas jobbar för L'Oreal och ska ha någon typ av hårvisning. Hon sa hon hade efterlyst mitt telefonnummer och allt....he he... Men ullis och hennes syrra råkade vara på hennes salong i måndags och då fick hon napp. 
Det blir ingen klippning, tackgodegud (hade jag inte ställt upp på), bara färgning i den röda färg jag gillar och sen en fin håruppsättning.

Jag ska få gå och prova ut kläder och smycken och allt.....iiiih!
Äntligen får jag leva ut min barndomsdröm...hi hi.

/vilde - it pays to be a redhead ;)






Lite frosseri i rött hår för den som känner sig sugen:

       


Kommentarer
Postat av: gert

åh va roligt! den där frisören verkar va en toppenkontakt att ha ;) nu kommer du ju vara fräsch som en..en.. tulpan(?) när du kommer hit till sommaren! wee! puss på dig!

Postat av: Lars

Å fy fan vad kul!! Jag vill ju vara med och kolla ju:)

2007-05-03 @ 08:15:21
Postat av: vilde

hi hi, ja det skulle vara asroligt om ni hade varit med...det ska typ vara mingel med skitmånga frisörer och jag ska va utställningsobjekt....kommer nog känna mig lite vilsen...he he...

2007-05-03 @ 15:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback