Helgen som nalkas

Brännbollsyran är nära nu!
Ska spendera den tillsammans med mina vapendragare Gert och Roadkill. Tyvärr kunde inte Larssa vara med. Men jag lovar att tända ett ljus för dig när festen börjar och infloga dig på alla foton.


Helgen börjar med sittning på torsdagkväll. Jag och roadkill tänker ladda med vin och röjja gärnet. Sen nya tag på fredagmorgon med matcher och all dricka det innebär. Vad lördagen "har i sitt sköte"...ja det får alkometern utvisa. Imorgon ska jag göra systembolaget osäkert.

   
Gert och jag snusar.

   
Roadkill och jag, lekandes i väntan på taxi.


Tu me manque Lars!


/vildebilde

Kommentarer
Postat av: gert

jag vill nu nu nu nu!! bort från den här vardagen och äckliga vädret. bläääää älskar er alla puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback