Jabadabadoooo

Jag är antagen på de kurser jag ville läsa i sommar...yes! Nu gäller det bara att välja ut två 5-poängare. Vad låter roligast;

Projektledning,
Webbprogrammering och interaktivitet
,
Webbutveckling,
Medieteknik och webbpublicering

eller
Webbdesign med multimedia
???

Det är jobbigt när man måste ta ställning igen. Hade nästan varit enklare om jag bara blivit antagen på två...men men.

Åsså det här med studielån...ska jag utnyttja det eller ska jag leva lite halvknapert? Jag tycker det är svårt att ta beslut när jag inte vet hur de kommer påverka mig i framtiden. Tur är iallafall att man har en ekonom i bakfickan...hi.

/veliga vilde


v?gval

vägval

Kommentarer
Postat av: Lars

Å vad roligt,jag tycker webbdesign låter roligt, och daniel röstar för webbprogrammering och interaktivitet!

2007-05-03 @ 18:41:48
Postat av: vilde

det som daniel röstar på är på distans i limpan....han kan va min handledare...hi

2007-05-03 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback