Modellgrejen

Börjar bli lite nervös nu. Var och provade ut kläder idag. Jag ska tydligen ha en feminin dandy-stil...vad det nu är.  Det kändes lite småkul när jag kom till butiken (som hade asfina kläder)...och en tjej frågade om det var jag som var en av modellerna...jag bah...Japp! Hi hi....


 

Ska ha samma frisyr som hon till höger. Och sen ska jag också ha brillor, känns tryggt...då kan jag gömma mig.

Imorgon klockan åtta ska jag vara där. Shit.

Sparka mig i rumpan!

/fashionvilde



ps. jag ska ta med mig min kamera så jag kan visa hur jag såg ut sen....hi. ds.

Kommentarer
Postat av: Lars

Oj vad spännande,tycker frisyren var jättefin! Du kommer vara jättefin!
Ska bli roligt å se bilderna!
puss

2007-05-22 @ 21:47:50
Postat av: Lars

saknar dig vildis ;) puss

2007-05-28 @ 17:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback