Neh det är fan inte sant...

...jo det är det.

Jag har ju som sagt bestämt mig för att krafgå i 1 timme om dan nu när gymkortet gick ut. Enda gången jag inte "behöver" gå är när det regnar. Jag tvingade mig ut varje morgon första veckan och det gick jättebra. Tills nu andra veckan då det i princip har regnat varje dag. Första dagen kändes det skönt att "slippa" ta sig ut, för lite jobbigt är det ju faktiskt....men typ tredje....ja och nu sjättedagen utan uppehåll (den tiden jag vill gå)  så känns det lite småjobbigt. Nästan så att jag funderar på att köpa gummistövlar och en regnjacka.

Idag var det soool. Cyklade ner på stan med ida, köpte ett par jeans och en fin brosch. Sen spelade vi lite brännboll. Övade lite inför helgen liksom. Och så hade jag bestämt mig för att gå ut och gå nu då....skulle bara ringa ett samtal innan....och vad tror ni händer....ja visst det börjar regna! Asså vad är detta? Känns som gud inte tillåter mig att hålla mig i form (skick)....

Och nu....skitsnopet....har det slutat...bara för att jag började skriva om det så argt....Kan slå vad om att när jag svidat om till mina powerwalkskläder regnardetkatterochhundar igen.


image314

Måste skynda mig!

/ovädersvilde

Kommentarer
Postat av: Lars

Jag köpte en regnjacka förra veckan..å då var det nästan så att jag hoppades på lite regn :)

2007-05-20 @ 20:14:28
Postat av: vilde

å gjorde du!? var då? jag måste verkligen köpa en ordentlig :P

2007-05-20 @ 22:33:31
Postat av: Lars

jag lägger upp en bild på den i morgon!

2007-05-20 @ 23:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback