Next swedish top hairmodel?

Min dag har varit så himla rolig!

Lägger bara in lite bilder idag, orkar inget mer.....var där sen åtta i morse och kom hem strax efter tio nu ikväll.


"Feminin dandy" ...."60-70-tal"..."City Chic"...."Business-Woman"
-det var min stil.

 
Håret är nyfärgat och frillan tar form.

  
Frillan är färdig så när som på slutfinishen. Men jag är Osminkad...och i mina egna oglammiga kläder.

      
Sminkad och påklädd. Kändes alldeles fantastiskt härligt att "glida runt" i svinigt dyra Tom Ford brillor.

Vissa kort smygknäppte jag på toan med min kamera....hi hi.



Lovar att lägga in fler sen när jag får de som salongen tog. Då får ni se dojjorna som gjorde att jag ville amputera mina fötter. De var inte jättehöga....men när man står i samma pose i typ en halvtimme...ja då känner man att man lika gärna kan vara utan fötter. Det gör så himla ont att de domnar bort..... Jag har respekt för modeller! :)


Färgen jag fick i håret blev superduperfin! Love it!


Puss

/fashionvilde ;)


Kommentarer
Postat av: linnea

åh vad kul! vad modig du är! vill se mer!!!

Postat av: Lars

å vad tufft det blev!jättefint!!

2007-05-24 @ 09:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback