Ojsan...

Tittade aldrig på filmen. Satt och surfade runt efter en ny mp3. Ska det vara en ipod med 4Gb (1500...och uppåt) eller en gammal vanlig mp3 med typ 512 Mb (200kr)?

Jag spenderade ett x antal minuter (som blev timmar) med att leta både här och där...började till och med kolla recensioner av olika modeller och jämförde dem....

Till jag kom på att det ju faktiskt skulle kunna vara fel på ett "kapitel" i ljudboken och inte på min stackars jens of sweden. Och det var det. Blev lättad men ändå lite ledsen....hade börjar sukta efter en iriver E10 med 6Gb....den hade fått full pott i recensionerna. 
Aja....då är det väl bara å bege sig imorgon....

Ibland ser man inte skogen för alla trän' (äntligen kom det konstiga ordspråket till sin fulla rätt...)

/vimsigavilde 


Kommentarer
Postat av: linnea

ojsan.. men vilen tur ändå..
så kan du spara pengarna och köpa en riktigt bra när du väl behöver en..

puss!

Postat av: Lars

då kan du ju köpa något fint på båten i sommar tex, för mp3 pengarna alltså :)

2007-05-07 @ 17:10:21
Postat av: vilde

min första tanke var: vad ska jag bränna dem på nu?...hi hi
men det är smart...måste redan nu börja spara tror jag :) .....parfym, sprit....godis? hi

2007-05-07 @ 17:38:34
Postat av: Lars

buffé..? hehe nä jag skoja bara :) å vad roligt det ska bli!

2007-05-09 @ 14:15:55
Postat av: vilde

ja just ja buffén...jag drömmer våta drömmar om den....

vi borde planera lite när och så...kanske tredje helgen i juni?

2007-05-09 @ 18:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback