Prome night

1430 champanj hos nicklas uppsatsvän sara. Stressade mig färdig och sen småsprang vi till sara...glömde att måla naglarna, locka håret och säkert en massa andra livsviktiga saker...men jag kände mig fin efter ett glas champanj...hi. Gud, vad gott det är förresten!

             

1600 Diplomeringsceremoni. Ganska långtråkigt. Satt i två timmar och väntade på att nicklas skulle få ta emot sitt diplom. Rektorn för handelshögskolan envisades med att säga allting två gånger. En gång på svenska. Och sen en gång på engelska. Det kröp i kroppen. Fick inte några bra bilder på ekonomen heller... Men lite stolt var jag allt när han gick upp på scen. Jag har iallafall varit med (och stöttat?) i tvåochetthalvt år av hans studietid.

       

1930 Finmiddag och styrdans. Middagen var superb. Vi satt bredvid holländare, fransmän och tyskar. Jag fick öva lite engelsa...he he. När borden togs bort och dansen kom igång så var det den äldre publiken som tog över. Det var med nödochnäppe man höll sig på fötter på dansgolvet när gamlingarna svischade runt i diverse buggstiler. Herremin skapare vilket drag det var med Dj Rooney.

           

0100 Festen fortsätter på ekonom-puben. Vi fick mer krubb på e-puben och sen dansade vi tills våra fötter var skinnflådda.

     

0230  Jag och min ekonom haltade hemåt i strumplästen. Kändes som en evighetspromenad...

         

0300 Väl hemma! Jag kommer på att ingen tagit kort på hela mig...ber nicklas....åh gud så bra det blev...




/pq-vilde

Kommentarer
Postat av: Lars

Åå vad fina ni är :)

2007-05-14 @ 13:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback